Posted in Մաթեմ

Մեղվաբծություն+մաթեմատիկա

Մեղվի փետակը ունի ուղանկյունաձև տեսք։ Նրա չափումներն են բարձրություն 44 սմ, երկարություն 35 սմ, լայնություն 35 սմ։ Փետակի ծավալը՛ 35 x 35 x 44= 53950 սմ
Փետակի կափարիչը քառակուսու ձև ունի։ Նրաա չափումներն են՛ կողմ 57 սմ։
Կափարիչի ծավալը 57×57=3249 սմ քառակուսի։
Մեկ մեղվով շրջանակը արժի 5000 դրամ։ Որքան պետք է վճարի մեղվագործը, որպիսի գնի 9 ադպիսի շրջանակներ։
5000×9=45000

Որքան վճարեց մեղվաբույսը եթե գնեց 15 այդպիսի մեղվաընտանիք։
15×45000=675000
Մեկ լիտր բանկայում տեղավորվում է 1կգ 500գրամ մեղր։ Որքան մեղր կտեղավորվի 4 լիտրանոց բանկայում։
4×1 + 4×0.5=6կգ

Posted in Մայրենի

Իմ ձեռք բերումները և սպասելիքները

  • Դպրոցում ձեր ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն եք ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:
    Ես իմ դրպոցում ամենաշատը կարևորում եմ իմ դասընկերներին, գործնական աշխատանքները և թիմային խաղերը։ ։Ես երբեք չեմ մոռանա իմ բոլոր ուսուցիչներին, որովհետև նրանք բոլորը ինձ շատ բաներ են սովորեցրել։
  • Կարո՞ղ եք թվարկել 5 բան, որ սովորել եք դպրոցում և չափազանց շատ եք դրանք կարևորում:
    Այս դպրոցում իմ սովորած հինգ կարևոր բաներն են՝
    1․ Թիմային աշխատանք
    2․ Ազատ մտածել
    3․ Միջավայրի խնամք
    4․ Կենդանիների խնամք
    5․ Ճամփորդություններ
  • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:
    Կյանքը ավելի է դժվարանալու, պետք է միշտ պատրաստ լինել ամեն ինչին։
  • Կա՞ ուսուցիչ, որ շատ եք սիրում կամ բոլորովին չեք սիրում. նշեք պատճառը:
    Ես շատ եմ սիրում բորոլին, որովհետև նրանք սովորողների հետ շատ հաշտ են։
  • Կցանկանայի՞ք շարունակել ուսումն Արևմտյան դպրոցում, ինչո՞ւ:
    Այո, որովհետև մենք ենք ամենամեծը այնտեղ։
  • Ծնողներին խնդրեք, թող մի քանի նախադասությամբ բնութագրեն ձեր ուսուցումն Արևմտյան դպրոցում:
    Մայրիկս գոհ է Արևմտյան դպրոցում իմ ուսուցումից։ Նրան դուր են գալիս առարկաների դասավանդման մեթոդները, նախագծային աշխատանքները, ծանոթությունը ազգային երգ ու պարին, ծեսերին, ուսումնական ճամփորդությունները։
    Նա շատ է կարևորում գրքեր կարդալը և շատ ուրախ է, որ այս դպրոցում դա կազմում է ուսումնական ծրագրի մաս